belchohristovcom_334.jpg

Как изкарах плочките на коремната преса?

Ами с много храна, фитнес тренировки и кардио дейност! Това са отговорите ми към всеки, който ми вика: “Ей, баце, как изкара пресата бе мой?”

Ето как! С воля и желание. Коремна преса не се показва за 2 седмици! Категоричен съм в това!

С настоящият материал ще ви загатна как и вие може да се сдобиете с плочки по корема, стига силно да повярвате и да си го наложите! Стига сте мънкали и сте се оплаквали! Ами вземете се в ръце и смело напред!

Много е лесно да си стискате и притискате мазната кожа около пъпа и да гледате тъжно в огледалото! Погледнете се! Усмихнете се в това тъпо огледало и си кажете: “Аз ще имам плочки!”

В моята подготовка за идващото лято, показах на много хора от вас, че няма невъзможни неща! Докато повечето ядаха пържена цаца и се наливаха с бира, аз бях на 3-4 от моите авторски режима, за да докажа, че те работят! И си поставих мини цел – да “изрежа” корема, така, както никога досега!

Започнах подготовката си с фитнес план “Мускулна маса с GH”. Вмъкнах коремните мускули, за да оформя мускулните коремчета на Rectus abdominis и да подчертая наличието ми на преса!

Програмата тръгна добре, но заради големия водообмен всеки ден – стараех се да не падм под 7 литра вода, поняког стигах и 12 литра дневно, стомашната зона леко се разширяваше. Наложи се към края на 8 седмичната ми подготовка, в рамките на 14 дена да вкарам „Кардио атака с BelchoHristov.Com” за да изкарвам водата от тялото си. После завъртях едноседмичния ми режим „Как да свалим размери за 7 дена?” и нещата лъснаха на 03.08.2008 г.

С други думи, доказах, че режимите ми работят и че тяхното съчетаване е съвсем удачно и тактически планирано. Именно затова създадох и „Предай нататък с BelchoHristov.Com” – за да ви улесня и мотивирам да съберете повече фитнес услуги и да има от всичко това полза и фитнес планиране! А и спестявате пари. Което не е за подценяване!

Другият вариант е да се спрете над 3 месечните ми хранителни планове и тренировъчни програми. Вие виждате, че те работят! Ако е така, не хленчете вече, намерили сте правилният човек, необходимо е просто да дадете вашата заявка и да изчакате 2 дена, за да получите вашата програма. А за най-добре изразилите коремните си преси, обещавам да публикувам материали тук!

Ако тази статия ви допада, споделете я в Twitter или Facebook. Благодаря ви!
rss feedХаресва ли ви това, което четете тук? Абонирайте се с RSS фийд или направете безплатен абонамент по е-мейл, за да получавате първи информация за всички мои най-нови материали, свързани с фитнеса, диетите и здравословното хранене.

Публикувано в: Моите лични тренировки · Фитнес · Хранителни режими на 09.08.08 и обозначено с таговете



Вижте и тези материали:

{ 3 trackbacks }

Фитнес цели
29.08.08 в 14:08
24 часа фет бърнър
10.11.08 в 20:11
Тренировка за гръб
27.01.09 в 00:01

{ 42 коментара… прочетете ги по-долу или добавете ваш }

1

BARCELONA 09.08.08 в 10:08

От кога мечтая за добра преса. Дано се получи от сегашния режим ако не след него ще се пробва нещо друго но се надявам по бързо да се получат нещата под бързо имам впредвид месец и половина до два. Надявам се да стане. Успех на всички с това не лесно начинание.

2

BARCELONA 09.08.08 в 11:08

Прав си ще трябва повече време да се направят. Не е лесно в никакъв случай

3

Borqna 09.08.08 в 12:08

Белчо,страшни плочки ;) Да се надяваме сега след като почна хранителния режим ,след някой друг месец и на мен да ми се покаже леееееееко на корема нещо подобно ,да знам ще мине много време докато постигна този резултат,както сам казваш -няма невъзможни неща!!! Най-важното е да имаме стимул,да не се потдаваме на ”изкушения”,много труд и най-вече да вярваме в самите себе си ! Ако спазваме всичко това добрият ефект ,рано или късно ще се види на лице!! :)
Поздрави !!! :)

4

Manol Trendafilov 14.08.08 в 14:08

Защо бе, Белчо, какво е лошото да си чоплиш пъпа и да гледаш жално в огледалото :D
И по въпроса – тренирах по програма за сваляне няколко месеца комбинирана с диети, свалих доста кг, ама тая преса така и няма помен от нея. Скоро ще започна въглехидратна ротация, да видя как ще се отрази на корема ;)

5

Kiro 02.11.08 в 01:11

Много реклама,много нещо. Белчо доста говори за генетиката и би следвало да знае,че плочките на корема са генетично предопределени. Иначе всеки щеше да е Рони Колман или поне Белчо

6

Мария Иванова 17.03.09 в 12:03

В Америка ( както обикновено) били направени изследвания с 10-те най-популярни упражнения за мускулите на корема. На база на резултатите бил направен рейтиг от най към по-малко ефективните, а имено:
1. Боксьорски усуквания встрани.
2. Сгъване от вис с опора на лактите.
3. Преса от фитнес топка.
4. Повдигане в преса с вертикално повдигнати крака.
5. Преса с повдигнати над главата ръце.
6. Обратна преса с повдигане на краката.
7. Преса с изтласкване от пети вертикално нагоре.
8. Традиционна преса с ръце на тила.
9. Наклон със съпротивление (ластик).
10. Наклон от изправен стоеж
Някой да има мнение по тази класация?
Дали да се правят всички по списъка от долу на горе, или всеки път човек да си избира по някое и друго ?

7

Lyubenov 17.03.09 в 13:03

Мария Иванова , класацията е интересна , но на мен не ми допада и ще ти кажа моята теория за пресата .
Имам стегнат корем и добре изразена коремна преса.
Как съм я постигнал?
С много тренерки .
Най-добрите упражнения за преса според мен са :
1-то и най-важно е бягането.Правил съм преси до полудяване , експериментирал съм какви ли не упражнения , но само преса без бягане не става. И то динамично натоварване – крос , спринт . От спринтовете се смъква дори и прословутото бирено коремче.
Бягай поне 2 пъти седмично и то от 20 до 40 минути. Научно е доказано , че мазнините се топят след 20-тата минута до 40-тата.След 40-тата пак се топи,но не с такава интензивност.
Коремните мускули са сложна мускулна група.Аз имам собствена теория и програма , която е комбинация от 7 упражнения за всеки мускул .
На принципа съм ,че коремните мускули са единствените прави мускули в тялото и се нуждаят от 24 часа за възстановяване .
Не казвам , че съм прав и не се подкрепям научно . Правя зверски супер-серии за корема и имам корем ,за които почти всички биха завидели , дори и ….
От твоята класация най-добри са пресите от вис и ти казвам защо – долна част на корема най-трудно се прави.Ако имаш някаква мазнина под действието на земното притегляне,тя пада надолу . Упражнението от вис е трудно за изпълнение , за това почни легнала на земята с вдигане на краката .
Като го изпълняваш не опирай краката в земята и ги вдигай до ъгъл от около 60 градуса. В тоя диапазон движението е най-концентрирано и държи мускула постоянно натоварен .
Комбинираи и със стандартните преси.(те са за средните и горните коремни мускули)
Но винаги прави първо долна част на корема и след това горна.Ако ги размениш гарантирам , че ще ти се схване корема .
Ако имаш въпроси питай тук .
Манол Трендафилов : може да смъкнеш килца , но да няма какво да се покаже по простата причина , че не си ги развил . Така , че известно време тренирай с тежести за да ти порастне малко корема .

8

Zlatin Angelov 17.03.09 в 13:03

нз..аз цял живот съм с плочки..не съм наблягал на корема(тренирал съм доста години футбол което не е позволило да се махнат)но коремни преси са много важни..много голям ефект имат следните преси които правя..от лег вдигам испънати краката едноременно с тялото към тях..после корема ми е скала..но нормалните преси също си имат ефекта..има и други които много много ми харесват..не знам как точно се наричат,но в фитнеса като отида има такъв уред където си слагаш ръцете на него и така тялото ти е в въздуха и само си вдигаш краката изпънати към тялото

9

Lyubenov 17.03.09 в 13:03

Мария Иванова : не съм съгласен с тая класация .
Моята теория за преса е : 2 пъти бягане в седмицата минимум и много движение на ден . Тренирал съм плуване,футбол и от години само фитнес и съм се уверил , че бягането ми влияе най-добре .
Особено като го комбинирам стандартното бягане със спринтове през определен период.
Правя преси почти всеки ден .Имам изработена специална тренировъчна програма само за корем (7 упражнения,които натоварват всички коремни мускули и ефекта е гарантиран поне при мен ) ,която предложих и на Белчо Христов да прегледа , макар че не мисля , че срещна неговото удобрение .
Но всеки има право на мнение .
От представената от теб класация съм привърженик най-много на повдигането на крака от вис , понеже долна част се прави най-трудно , по всеизвестни на всички ни причини .
Някой от упражненията , които си написала са почти еднотипни и се припокриват почти изцяло .
Моят съвет е да почнеш с повдигане на крака от вис и със стандартните преси (повдигане на туловището от лег ) .
Ако ти е трудно от вис ,започни да вдигаш краката от легнало положение ,постепенно премини на вдигане на краката от вис със сгънати колене , докато започнеш да го правиш с изпънати . Макар , че според мен дали ще е с изпънати и сгънати крака наблюдавам различен краен ефект от гледна точка на натоварените мускули . Става въпрос за долната част на корема , но се натоварва по коренно различен начин и ъгъл.

10

Белчо Христов 17.03.09 в 14:03

“Бягай поне 2 пъти седмично и то от 20 до 40 минути. Научно е доказано , че мазнините се топят след 20-тата минута до 40-тата.След 40-тата пак се топи,но не с такава интензивност.”

Това беше вярно преди година-две! Всичко зависи от темпа и ритмичността на бягане. А след 40-тата, искаш – не искаш се отделя кортизол – той не топи мазнините, а мускулната тъкан ;)

11

Lyubenov 17.03.09 в 15:03

Ау , извинявам се че написах 2 пъти почти едно и също нещо,ама стана някакъв бъг и написаното не се изпрати .
Написах го 2-ри път подобно и пак не се изпрати.
Добре , че изчаках 30 мин преди да го напиша 3-ти път.

12

Белчо Христов 17.03.09 в 15:03

Споко, просто чета всички коментари – много хубава намеса от моя страна срещу СПАМА! :)

Не е никакъв бъг! ;)

13

Мария Иванова 17.03.09 в 15:03

Яснооо – мерси момчета …от казаното до тук, на пук на американската класация , с чиста съвест мога да направя една класация за коремните упражнения на база опита, който имат хора със ( аз ви вярвам) завидна физика.
И така :
I. Бягане – комбинация от крос и спринт – общо 40 минути…всеки ден – за всеки случай, че после следва голямото седене … на гладно сутрин, за да се топят излишествата.
II. Повдигане на краката от висящо положение ( в случай , че е трудно се започва от лежащо). На шведската стена или на оня уред дето и аз не знам как се казва, но се сещам кой е .
III.Повдигане на туловището от легнало положение.
IV. Една индивидуална програмка от инструктурката ми май ще е добър завършек за изфинване.
Момчета – супер сте … харесва ми , че мненията ви се препокриват в голяма степен , а на всичкото отгоре съвпадат и с моите виждания. Аз самата правя нещо подобно , естествено доста нескопосано, защото съм в началото, но с нагласата за постоянство и постепенност. Изнендахте ме за бягането – изобщо не го свързвах с коремчето си … по скоро исках да изградя издържливост, заради тенис на корта, с който мисля да се захвана за удоволствие , но се радвам, че ще се отразява и на тях (коремните мускули).
Благодаря !

14

Lyubenov 17.03.09 в 15:03

Мария Иванова : Всеки си има своя теория , но за всеки тип тяло тя влияе по различен начин .
Бягането всеки ден ще ти доведе други проблеми . Преди бягах всеки ден .
Редувах единия ден бягане кросово 5-6 км…на другия ден разнообразявах със спринтове…третия ден спринтове + крос… целта беше да стресирам постоянно организма си и да неможе да се приспособи толкова лесно към никой от режимите . Ако се приспособи крайния ефект се намалява.
След месец така започнах да имам проблеми със ставите на краката . Тренирал съм футбол , но започнах да усещам болки в самите кости .
Казвам ти го като съвет.
Спорно трениране… :)

15

Мария Иванова 17.03.09 в 18:03

Благодаря за предупреждението …
А какво ще кажеш за …всеки ден сутрин плуване около 30-40 минути и два пъти седмично бягане и 2 пъти фитнес?

16

Белчо Христов 17.03.09 в 18:03

Точно и за това се нарича теория. Аз като треньор нямам право да давам теории, а конкретни насоки! Наблюденията (това са поуки и заключения в резултат на много и редовни прецизни анализи) са нещо без което човек не може! Така му липсва информираността дори за цял живот!

В конкретния случай, с мен, направих така нещата (моля прочетете внимателно всички кои и за колко време), за да съхраня една не малка част от мускулната ми маса. Ако съм с телосложение на спринтьор или атлет на дълги разстояния, мога да си позволя спринтове. Защото те ще ме изсушат в буквалния смисъл на думата, ще натоварвам коренно различни мускулни влакна (за сведение те са три вида) и ще изглеждам коренно различно.

Като лицензиран треньор аз трябва да имам фитнес визия, а не просто атлетчина визия. И именно, да изкарам коремна преса със спринтове и безброй много коремни преси, аз приемам за нелогичен поход. Стресът трябва да е за много кратък отрязък от време, за да имам адекватна реакция.

Кардио-атаката е именно такава! Интервални (без да изпадам в подробности) методи, вкарани в подходящото време със забележете подходящата храна! Тя е 70 % от успеха. Храната, а не тренировката определя какви хормони и по колко ще се образуват. Те определят пък пълноценно ли ще усвоим тази храна и т.н. Ако тренираме 5 пъти в седмицата, то се храним 25 пъти в седмицата! Тежестта на диетата е 5 пъти по-голяма! В това няма и грам мисъл за оспорване!

И обратно към темата: подкожните мазнини в областта на корема определят дали тя ще се вижда или не! :)

17

Белчо Христов 17.03.09 в 18:03

@ Мария – конкретно с това твое предложение, какво мислиш че ще постигнеш. Молбата ми е да се замислеш сама и да кажеш защо предлагаш това? Очакванията са ти …?

18

Мария Иванова 17.03.09 в 21:03

Към Любенов : Олеле – много хубаво тяло извади !!! Браво-браво – снимчицата е актуална за сайта.
Към Белчо Христов : Целта ми е както на всяка жена, а смея да добавя и всеки мъж – да се чувствам прекрасно. Професионално се развивам в посока, която ми харесва … бих искала паралелно с това да работя и върху физиката си. Чисто и просто имам коремче, искам да го подменя с плочици- елегантно дамски…малко е маняшко, но всеки си има фикс идеи, нали? Естествено, това вкючва и удоволлствието от физическата активност и от резултата , който следва.

19

Белчо Христов 18.03.09 в 00:03

Еми, за да не се повтарям, помислете върху хранителния план, водообмена и накрая върху тренировките! Наивно е да давам съвети с кои велики упражнения сега ще изваете нещо, което изцяло зависи храната ви и вашият ГЕН! ;)

Инициацията към топене на мазнини идва от храната – горепосочените упражнения могат да останат като кораб в океана, само че без платно! ;) На черното бяло не казвам!

20

Мария Иванова 18.03.09 в 10:03

Да – абсурдно е да го отричам и за това не съм го и коментирала, че без правилно хранене няма да стане,както и не отричам, че тряба да се стопят всики излишни мазнинки или да не се позволява натрупването им, но и само това не е достатъчно – говоря за коремни плочици, а те само със здарвословно хранене няма да станат. Съобразно моята природа , смея да твърдя, че знам как да се храня здравословно, но не знам как да се “движа ” здравословно. За това се опитвам да набера информация, за което благодаря на всички( на Златин Ангелов, на Любенов и не на последно място Белчо Христов) , които по един или друг начин ми помогнахте в ориентира.
Всъщност всяка мания си има причина. Моята по почките на корема е пряко свързана с проблемите ми в кръста. Преди много -много години , четох , че щангист ( чието име не помня) е имал горе долу идентични с моите болки и се е оправил, благодарение на това, че е обърнал специално внимание на коремните си мускули. Сега ( по -точно преди 2 седници ) реших, че е крайно време да поема нещата в свои ръце. По принцип се чувствам добре , но не прекрасно. За това тръгнах на фитнес, наех си инструктор( т.е. инструкторка, която за мой късмет е грамотна и ми допада как работи) и се опитвам да внеса умерена ( за да мога да я издържа) промяна, която да ми стане навик и да осигури някаква сигурност (доколкото това е възножно) за здравето ми за в бъдеще, нищо че ние предполагаме , а Господ разполага и не се знае -знае ли се какво го чака човек, но от моя страна искам да направя, каквото трябва , пък да става каквото ще :) .
И отново – успех момчета и благодаря!

21

Zlatin Angelov 18.03.09 в 12:03

хех избрала си точния път,но трябва и търпение :)

22

Мария Иванова 18.03.09 в 13:03

От това ме е страх, че може и да не успея – търпението не е от качествата ми … а то май точно в това се крие разковничето – постоянство и търпение.

23

Белчо Христов 19.03.09 в 16:03

Разковничето е в пълния и професионален пакет – диета, тренировки, време за възстановяване! :) Мога да ви го дам и гарантирам! Стига да сте послушни и последователни! ;)

24

Мария Иванова 19.03.09 в 17:03

:) Отдавна да съм дотичала и без покана, за да си поръчам пакета, но съм от София и километрите са ми малко много …може би лятото, ако имам път към Варна, ще отскоча за една програмка по Ваша преценка.

25

Кремена 15.06.09 в 22:06

А аз тренирай,тренирай ее ама пресата не изкача то диети ли не бяха ,газираното спрях,сладкото също,еми ни иска -опъва ми се :) ))))))))))))))
Всяко упражнение което видя го правя ,за да не повтарям защото мускула свиква,ефекта при мене е подут корем-иначе определено се вижда че имам нещо от всичките тези тренировки,Белчо ПОМОЩЩЩ:)))))

26

Драго 09.11.09 в 23:11

смеха е ключа към плочките ;) )

27

alegrita 28.12.09 в 23:12

Здравейте,
тренирам 3 пъти седмично , и на всяка тренировка без значение коя група мусколи съм тренирала , тренирам и корема, главно на римско столче правя коремни,и макар да съм чувала, че от вис дигането на крака най-много помагало, не мога да го правя от вис, защотото съм момиче и просто не мога да се издържа на ръце, правя го легнала по гръб на земята.Имам стегнат корем, идеално плосък, но плочки нямам.. някакъв съвет..?Но моля Ви,без бягане, хич не го харесвам това бягане на пътека.
Мерси за отговорите предварително.

28

Емил Рабрев 01.02.10 в 11:02

Искам Да поздравя Белчо Христов :) уважавам много българските културисти и много обичам фитнеса !!!Ходя 5 пъти седмично храня се добре вземам добавки и резултатите са налице :) Много обичам и списание Muscle&fitness както и Olymp И всеки месец чакам да излезне новия брой защото именно оттам съм добил много нови познания за хранене,тренировки и т.н. С Уважение:Емил Рабрев :)

29

redjep 07.03.10 в 01:03

iskam da znam dali za 2 meseca moa da se ottarva ot korema, neshta plo4ki za sega, i ako moga, to da mi kajete kak po to4no ?! ?!

30

Белчо Христов 07.03.10 в 13:03

Можете да … а как по точно – с точна диета :)

31

Iliyan 11.03.10 в 20:03

As stanah absoluten fen na korema, po4ti na vsqka trenirovka pravq korem, i to ne osnovnite (rimsko stol4e, digane na krakata ot leg i t.n.) zapo4nah silovi uprajneniq s sobstveno teglo, po4nah dieta, iscqlo sum premahnal “hranata bokluk” ot menuto mi, i su6to taka vkarah mnogo intenzivna kardio trenirovka sled vsqka silova trenirovka (kolelo, ska4ane na vuje, i samo da se poopravi vremeto i po4vam bqgane) , 6te vidq kakwi 6te sa rezultatite, zasega imam mnogo dobur plosuk i stegnat korem no plo4kite ne sa koi znae kolko obemni :X dano ima polza ot tezi ne6ta, zapo4nah da se razbolqvam na tema “korem” :D Aide pozdravi na vsi4ki, Bel4o ima6 strahoten sait :)

32

Йордан Стоянов 24.03.10 в 00:03

Много изчетох за коремните мускули! Оказва се че наистина са голям камък за прескачане.
Само не мога да разбера защо мислите че бягането помага толкова много на коремната мускулатура а още повече оформя?
Бих искал само да вметна, че тренирам малко по профисионално бягане и такъв ефект не съм забелязъл за годините пробягани км. ( по около 3 К на година).
Ще се радвам да разбера разковничето!

33

Белчо Христов 24.03.10 в 14:03

34

Милица 12.04.10 в 16:04

Здравейте! Аз също искам да отслабна и съответно да изкарам плочките наяве за лятото, но ми се струва че малко изоставам от програмата така да се каже… Корема гледам да го тренирам всеки ден, по съвет на инструкторката ми, но понякога ми се случва да пропусна тренировката вкъщи. Кардиото го правя във фитнеса по 30 минути (3-4 пъти седмично) и до сега спазвах един хранителен режим, който се води за отслабване, но наскоро си намерих специален режим за плочки. Прочетох че много хора са доволни от него, но има и някои отрицателни коментари. Ще го сложа и тук, моля ако някой има някакви мнения или личен опит с режима, да сподели. :)

Закуска
- 5 с.л. (супени лъжици) (40 г.) пълнозърнест корнфлейкс или овесена каша
- 150 мл. обезмаслено мляко
- 2 с.л. ядки
- 2 с.л. стафиди

ОБЩО: 566 kcal, 20 г. протеин, 80 г. въглехидидрати, 19 г. мазнини

Обяд
- сандвич, направен от 2 филии пълнозърнест хляб, 150 г. шунка или риба тон, 1 резен нискомаслено сирене, 2 резена домати
- 1 с.л. майонеза
- 1 морков
- 1 чаша (150 мл.) портокалов сок

ОБЩО: 621 kcal, 47 г. протеин, 50 г. въглехидрати, 26 г. мазнини

Вечеря
- 150 г. печено крехко телешко, свинско или пишеко месо (може и раци)
- малка салата от зелени листни зеленчуци
- 2 ч.л. (чаени лъжици) френски дресинг
- средна порция (80 г.) броколи
- 4 с. л. варен ориз, спагети или картофи
- 1 средноголям плод (например ябълка)

ОБЩО: 662 kcal, 39 г. протеин, 60г. въглехидрати, 31 г. мазнини

35

Милица 12.04.10 в 16:04

Извинявам се, пропуснала съм и междинното хранене в диетата. :) Ето го и него:
Междинно хранене
- 2 филии пълнозърнест хляб
- 2 с. л. фъстъчено масло
- 480 мл. обезмаслено мляко
- 1 средна ябълка

ОБЩО: 605 kcal, 32 г. протеин, 70 г. въглехидрати, 23 г. Мазнини

36

georgi 14.04.10 в 22:04

Bel4o kakvo misli6 za tazi trenirovka za korem http://vbox7.com/play:87e471a4

37

plamen 16.04.10 в 17:04

Здревей Белчо!На 15 години съм.Въпросът ми е следния.Как мога да направя плочки или поне хубав корем?Ако трябва ще правя й упражнения и ще ям по-малко, просто искам да знам, че ще има резултат

38

vailet 09.05.10 в 15:05

dobre imam problem pravq koremni presi vseki den po 3 seriii po 20 no chesto vecher :D za jalost i gornata mi presa se poluchava se edno sam bremenna postoqnno mi e podut korema a se hranq izcqlo zdravososlovno

39

Белчо Христов 10.05.10 в 11:05

Какво означава здраволсовно обаче, бихте ли споделили? :)

40

vailet 10.05.10 в 17:05

mi ako zapochna s tova che ne qm hlqb ne piq gazirano ne qm svinsko alkohol ne kolsumiram samo chayove zahar ne qm sol syshto samo med mleka i takiva neshta samo po 0.1% sirene ne a izvara obezmaslena v sedmicata qm dva pati riba kato ednata e syomga zadaljitelno piq po 1.5 voda na den izopshto vsichko e tik tak ama tyikato mnogo mnogo obicham plodovete ne qm primerno za zakuska edin plod a az pravq edna qbalka 4 kivita ananas malko fresh greifryt slagam dosta medec vyrhu tqh i takiva neshta typcha se s plodove a ne trqbva pravq koremni presi vseki den i mi se sluchva vecher i korema mi gornata presa e kato poduta i se edno sam bremenna :D i ot tez plodove oshte poveche se poduva

41

Slavi 31.05.10 в 15:05

Според мен проблема е може би в това колко правилно ги правиш коремните преси смисъл как се натоварва корема. Повдигам въпроса защото гледам че много хора за пример давам когато прави някой долна част не движи краката с корема нагоре а ги засилва и така ефекта незнам колко е голям, докато аз прочетах доста теми от Белчо и съм му много благодарен, започнах с кардио и бягане за около седмица след това по 6 упражнения за корем всеки ден ги правих искам да отбележа че храненето ми беше под всякаква критика в този момент и да отбележа както Белчо казва спазвайте 2:1 времето много помага. След около 3 месеца биренето коремче беше заличено и на корема имах мускули. Свалих 8 Кг за месец и половина докато не спрях да правя редовно коремни и в последния месец си бях измислил сам диета която неискам да я коментирам но резултатите бяха на линия

42

Slavi 31.05.10 в 15:05

В началото на май имах добре очертана коремна преса, дори мислих да си направя снимка Белчо обеща да качва снимки на феновете :П но от там запо1наха проглеми понеже сум абитурент пийнахме повече и сега ще започвам отначало , успех на всички и помнете, че който се всушва в съветите на Белчо резултатите пристигат :ПП

КОМЕНТИРАЙТЕ сега (и моля, пишете на кирилица):

Създайте си уникален Граватар (снимка) за вашите коментари. Граватарът ще се асоциира с е-мейл адреса, който оставяте, когато коментирате тук.