
Аз и моят приятел Лени не пропуснахме да се снимаме с Крис Кормиер – участник в елитните състезания Мистър Олимпия
Крис беше специален гост на това първенство и не пропусна да ми каже: “You look great mаn, yeah!”. Взех си автограф лично от него и този прекрасен фотос ще поместя в рамка в новия ми магазин.
Тази събота и неделя (27-28.09.2008) посетих тазгодишното Републиканско първенство по културизъм и фитнес. Да си призная, не отидох заради състезателите, а заради хората от публиката. Имаше много мои познати, които исках да видя и да си поговорим. Натрупах още повече реални впечатления и си извлякох много важни за мен изводи.
Състезателите не искам да ги коментирам – толкова много злоба в очите им, толкова много агресия, че се чудя на тези момци – за вътрешно първенство ли се готвят или за махленски бой! Безмислена работа се оказва родното ни първенство. Съдийският колектив събран по роднинска линия и дошли всички на “моренци” във Варна.
Това е нашата културистична гилдийка, описана само с 3-4 реда. Защото повече и не заслужава. Огромен напредък виждам в лицето на Митко Димитров – Европейският ни шампион в тежка категория и Христомир Христов – Европейски и Световен шампион до 70 кг.
Най-слабото Републиканско първенство за мен беше вчерашното състезание. Видях се обаче с много положителни лица, като например 3 от участничките в “Сървайвър”, Ахмед от Сървайвър 1, срещнах стари приятели. Видях се и с преки мои конкуренти в бизнес средите и се радвам, че обменихме и някоя друга приказка.









{ 1 trackback }
{ 43 коментара… прочетете ги по-долу или добавете ваш }
Petio 29.09.08 в 14:09
леле ….. и аз се снимах с Крис ……..сега ми са видя ДООСТА голям представям си в предсъстезателна форма как ли е бил ….. :Х ….. а за състезанието не ми се говори……спомена за Христомир ?!?! там ли е бил ……мале ако е бил колко ще ме е ЯД ….
Белчо Христов 29.09.08 в 16:09
Христомир беше, да! Пожелах му успех на Световното, а и с него си поддържаме връзка така или иначе
Много нацепено 158 сантиметрово тиранозавърче! Но най-харесвам човечността му! Е няма еквивалент!
BARCELONA 29.09.08 в 17:09
Белчо набираш още повече популярност. Как ти се видя бодибилдър от ранга на Крис Кормие. Сигурно е доста голям. Как ти се стори на теб
Белчо Христов 29.09.08 в 17:09
Ами да ти кажа честно, много здрав! Много! Въпреки че съм фен на симетрията и качествената мускулатура, Крис ме впечатли! Все пак е ствал 3ти на Олимпия. Печелил е Iron Man състезанията, на Arnold Classic добри представяния! Изобщо за мен той си е профи от всякъде! Световноизвестен културист!
vesi 29.09.08 в 17:09
Hmm,Kris e v mnogo dobra forma;)Bravo radvam se,4e si sre6tnal s interesni hora na Republikanskoto;)
Petio 29.09.08 в 17:09
белчо ако можеш да се добереш до снимки от Реп-а дай линк-а , че вчера от
последните 3 категорий заминах, а искам да вида съдийте какво са “избрали” : )
…….btw доста добре изглежда блога
Белчо Христов 29.09.08 в 18:09
И аз заминах преждевременно, но накратко:
до 85 кг – Наксо Хараланов 1ви
до 90 кг – Орлин Стоянов 1ви
до 100 кг Иван Тодоров 1ви
над 100 Жоро Димитров 1ви
Абсолютен Жоро Димитров.
Белчо Христов 29.09.08 в 18:09
П.С. Заслуга за Новата Визия на блога ми има моят брат – Тодор Христов
vesi 29.09.08 в 18:09
Mnogo interesno se e polu4ilo,pozdravqvam teb i brat ti:)
hasan 29.09.08 в 18:09
Крис наистина е един от големите в САЩ.
Междудругото защо не промениш цветовете в дясната колона. Примерно “последни коментари” да е с жълт цвят, а най-коментирани теми да е в червено или зелено примерно, да се отличават.
BARCELONA 29.09.08 в 19:09
Но в момента на върха е може би изненадващо за доста хора Декстър Джаксън. Преди два дни стана Мистър Олимпия. Най здравия в момента. Всички очакваха Кътлър да спечели без проблеми но уви изненадата си е налице. Нов мистър Олимпия.
stefan 29.09.08 в 21:09
Христомир ще участва на световното…супер незнаех…коя категория ще е ?
Белчо Христов 29.09.08 в 22:09
До 80 кг! Колкото до Декстър и неговата Олимпия – мисля, че беше крайно време да дойде Ерата на тънката талия и естествената красота! А не говеда като Маркус Рул, Рони Колман, Пол Дилет и синтоловите им рамена!
hasan 29.09.08 в 22:09
Е, то това с “талиите” май към манекенството отиваме, а?…
Какво да им гледам на “талиите”, които ги има в почти всяка фитнес зала, но такъв като Рони не съм видял още…
Белчо Христов 29.09.08 в 22:09
Защо манекенство? Нима искаш да кажеж, че структурата на Рони и Джей е по-културистична от тази на Шон Рей, Декстър или Флекс? Ако видиш манекен като Декстър Джаксън, не забравяй да ми го снимаш от телефона и да ми я пуснеш
wlado_bg 30.09.08 в 08:09
А кой стана победител при мъжете в категорията до 75 кг? Интересува ме дали Атанас Николаев е участвал и как се е класирал.
Ицо 30.09.08 в 13:09
Искам да попитам Белчо, след онзи клип дето си го дал има и един клип дето един негър вдига от лежанка ама не прави пълно движение (долу до гърдите). Та въпросът ми е защо го прави така и ако се изпълнява лежанка с непълно движение какъв ще е ефекта?
Белчо Христов 30.09.08 в 19:09
Така се натоварват различни мускулни влакна! Частичните повторения, както аз ги наричам, са нещо, което не препоръчвам! Защото целта им е, така да се избутат максимален товар в рамките на работна серия. Така правят по клиповете много професиоаналисти, но в действителност е опасно за ставите и връзките
hasan 30.09.08 в 19:09
С 15-тина кг по-лек и с не толкова детайлиран релеф мога да ти снимам…
Не казвам, че е манекен Декстър, а казвам че гледането на талията е за манекенството, не за културизма…
Белчо Христов 30.09.08 в 19:09
Но е красиво, все пак това се показва и за пред нетрениращи хора!
BARCELONA 30.09.08 в 21:09
Белчо а какво ще кажеш за невероятно ниския процент мазнини при някои пада под 3 какво ще кажеш за това. Истината май е че това не е изобщо полезно за дълъг период от време ако се задържат тези стойности и водят до заболявания и тем подобни. И от доста време искам д ате питам един въпрос свързан със стероидите. Какво ти е мнението дали хора като Декстър и Крис взимат такива стимуланти как мислиш. Твоето професионално мнение ми е много иснетерсно – дали могат да се постигнат такива размери с натурален културизъм какъвто ти предлагаш с твоите диети и режими как мислиш.
hasan 30.09.08 в 22:09
BArcelona, по-смешен въпрос от този “взимат ли стероиди културистите?” едва ли може да се зададе… Едва ли има някой, който се съзтезава професионално и ще си признае, но е обществена тайна, че “взимат”.
BARCELONA 30.09.08 в 22:09
То е почти ясно но знаеш както се казва .
BARCELONA 30.09.08 в 22:09
И вес пак ти сигурен ли си в това което казваш. Познаваш ли някой от тези които взимат както казваш. Можеш ли да докажеш думите си за да казваш че е смешен въпроса. Докажи го по някакъв начин да ни убедиш. Сигурно си питам Крис на републиканското какво взима
Белчо Христов 01.10.08 в 09:10
Абсолютно всички професионалисти взимат стероиди!
hasan 01.10.08 в 14:10
Естествено, че не мога да го дакажа, но съдейки теоретично не можеш да задържиш толкова релеф на 120кг. без стероиди. Както и да е.
BARCELONA 01.10.08 в 15:10
Вярвам че е така и аз не мога да повярвам такива килограми без забранени неща. Просто не виждам как ще стане. Но както каза както и да е
Giovanni_da_Varna 01.10.08 в 20:10
Барса, не се опитвай да мислиш умни работи е разочароваш всички тук
.
Белчо, как си? Скоро трябва да направим една тренировка някъде, да кажем във фитнес мания
.
Zarri Vateva 02.10.08 в 10:10
Белчо, да пратиш поздрави на Лени от мен (ако ме помни разбира се…) и много държа да ти кажа, че снимката направо къса нерви, душа
Знам, че си много зает, ама все още чакам да изпълним уговорката дето я направихме на рожденния ти ден!
Хайде продължавай да мачкаш наред както само ти можеш!!!
Белчо Христов 02.10.08 в 10:10
Ще го поздравя!
Ще си изпълня обещанието
BARCELONA 02.10.08 в 19:10
Джовани джовани ти мисли умните работи аз няма какво да ги мисля И не питам теб а Белчо Христов така че мълчи си там и не се обаждай
Белчо Христов 02.10.08 в 20:10
Айде по спокойно! И двамата не се познавате! Още една остра реплика и трия!
Angel 10.10.08 в 18:10
декстър джаксън е абсолютен манекен!!! Да не говорим че излиза в една и съща форма откакто е стъпил на подиума.И като говорим за силтол в раменете, флекса с тънката талия не е от въздържателите.Също така ми се струва , че и при новия симетричен мр.О скалпела е играл за да има такива талия и долна част на корема. така че хайде да не си говорим глупости. Животни като Дориан , Рон и Джей трябва да са мр. О а за такива като джуджето могат да се състезават в категория фитнес.
Белчо Христов 11.10.08 в 11:10
Декстър Джаксън е единственият за мен красив културист на последната Олимпия! Манекенът е един – Кирил Вълчев!
Като толкова много разбираш от синтол, кажи ми, защо да аплодирам атлети като Насър Ел Сонбати, Маркус Рул, Ърни Тейлър, Майк Матарацо и други?
Мнението ти като цяло е противно на моето, в което няма нищо лошо. Но, от кога следиш Олимпиите, за да твърдиш, че формата на Декстър е една и съща?
Мисля, че ако ми отговориш на последния въпрос, може да спорим много!
Angel 11.10.08 в 14:10
Не искам да спорим , защото аз и без това влизам в нета 1 път месечно, особено за човече като декстър който е достигнал своя максимум още в 4ти клас и от тогава тъпче на едно и също място и се чуди къде да си направи липосукция и да си подобри релефа, защото просто не може да расте повече.При дориан и ронито ( докато беше млад) този проблем липсва, защото те не знаят какво е застой и всяка година излизаха все по-големи и плътни.Нищо против твоето мнение, но едно джудже което в основен период тежи 100кг и 100 грама а на състезание е точно 100 не може да ми служи като стимул да раста и да се занимавам с този спорт
Стоянчо 24.10.08 в 20:10
Както казваш, Декстър тъпче на 1 място отдавна. Е, да ама не е съвсем така. Принципно съм фен на Колман, което означава, че ми харесва мускулатурата му, харесвам огромните…мутанти или както искате ги наричайте. При състезателите, състезаващи се на Олимпия моето разбиране е, че там наистина трябва да са чудовища, големи и само наподобяващи хора. Истината обаче е, че както Рони е размерът-предел, човекът, развил максимално мускулатурата си, точно така изглежда Декстър, но усъвършенствал и постигнал перфетния синхрнон, баланс между мускулна маса, релеф, отлична бох казал сепарация – все качества, които НЕ могат да се намерят в никой друг състезател, той наистина е уникален. Да, може да се нарече Декстър манекен, манекенът сред културистите. Обикновено в ежедневието когато някой каже “еййй, тоя е с тяло на манекен” само положителни асоциации изникват в главите ни…е, това е комплимент и за Декстър
Белчо Христов 24.10.08 в 22:10
“Нищо против твоето мнение, но едно джудже което в основен период тежи 100кг и 100 грама а на състезание е точно 100 не може да ми служи като стимул да раста и да се занимавам с този спорт”
# Знаеш ли, стани като Декстър и ти самият ще си ми пример да се занимавам аз със спорт! Изкарай тази невероятна генетика и красота на мускулатурата и ще ти дам дори награден фонд с 8 нули отзад! Но явно става дума за различия във вижданията!
Говедата знаеш ли къде има е мястото – в обора, а за “манекените” е сцената!
BOBI 31.01.09 в 02:01
Белчо,поздравления за това което правиш,от нета разбирам ,а и от коментари на хора,че си голям професионалист.
По темата Рони Колман и Декстър Джаксън искам да кажа ,че човекът който прави подготовките на много профита,включително и на Колман(когато се състезаваше разбира се)…та този човек Чад Никълс ,казва за Рони :”Никой не може да го стигне,той е нечовек.Сепарацията на мускула при маса 296 паунда(точно толкова излезе на Олимпия 2004) е недостижима дори за Декстър Джаксън,най-релефни ръце,седалище и гърди (Рони).Ако друг профи състезател се опита да излезе толкова голям,никога не може да има релефът на Колман.Той е животно.Най-добрата генетика която съм виждал някога.”Тези думи са достатъчно красноречиви според мен.
ЗА мен Джей Кътлър е далеч от най-добрата форма на Колман,Декстър е изчистен има добра В-образна форма ,обаче все пак Мр Олимпия е състезание на което трябва да доминира масатата съчетана с добра кондиция.Декстър няма тази маса.Джей Кътлър има отблъскваща физика ,квадратна талия,задържа вода,единствено краката и раменете са на топ ниво.
Флекс Уилър е един от най-големите ,обаче и той има синтол тук там,излиза изчистен в супер кондиция обаче пак отстъпва на рони,няма толкова добра сепарация на ръцете(Гранд При Великобритания 1999),гърбът му е супер освен фактът ,че е с около 2 педи по тесен от този на Колман и няма таква маса.Единственото , в което Флекс превъзхожда всеки останал в света е двоен бицепс в гръб,но сравнен с РОни ,Флекс никога не може да го бие(когато и двамата са във топ форма).
Говориш ,Белчо,че Флекс е симетричен…ами не съм съгласен,ръцете му са твърде големи за гърдите,задното рамо стърчи навън(синтол),малък трапец,тесен гръб…Флекс стои хармонично ,просто щото не носи голяма маса и има тънка талия, която умело умее да прибира.
Аз много се надявам да видя Митко Димитров на Олимпия,макар и доста трудно постижимо да е това нещо.Митко има прекрасна генетика,тясна далия,много добър гръб,винаги е в добра кондиция,успява да уцели пика си за състезания.
Кирил 04.04.09 в 02:04
Прочетох това което сте си писали за Рони и Декстар и нищо против вашето мнение но нека погледнем в исторята на културизма .Нека погледнем една отбелязваща се фигура в спорта на име Арнолд.Той е бил най-добрия не защото е бил чудовище както е Рони Колман и Джей Кътлър и др.А защото при него е имало префектна симетрия и все пак не е бил манекен.За това напълно подкрепям Белчо Христов поради факта че в културизма не се турси изродщината от мускули а красотата от тях.Декстар е в страхотна форма и не си спомням точно в кои Mr.Olimpia беще но мисля че беше в 2006 или 07 Декстар се изправи срещу Рони и направиха най-силната позна на Декстар която беше показване на плочки и все пак садийте решиха,че на Рони са по-добри с което бях напълно не съгласен.Затова според мен е време културизма да се върне в ерата на симетрията и красотата на спорта.
BOBI 13.08.09 в 09:08
Кирил,не знам доколко си запознат,но ще говоря с факти.Шон Рей казва ,че тримата културисти ,които са имали кофти генетика,но въпреки тва са надскочили себе си и са изполвали максимума са Дориан Йейтс,Гюнтер Шлиеркамп и ….Арнолд Шварценегер.И 6е ти кажа за всеки от тях защо?!!!
Дориан- широка талия,малки ръце(не само заради скъсваия,ни и заради генетика),огромни прасци доминиращи над бедрата,тесни пекторалиси
Гюнтер-широка талия,малки ръце,тесен гръб (особено в двоен бицепс),не можа да качи нужните килограми за ръста си
Арнолд-широка талия,тесен гръб,слаб трапец,изключително слаби крака,слаб трицепс,т.нар. “droopy shoulders”-недоразвити раменни глави(виж негова снимка странично гърди…ще забележиш че рамото му е по малко от бицепса).Ще ти кажа и защо Арнолд Шварценегер е толкова известен и печели Олимия 7 пъти-защото за времето си имал най-големи ръце и общ силует и най-добрият гръден кош.Това е факт-навремето състезателят с най-големи ръце печели точки пред останалите.Самият Лари Скот го твърди.То е първият с над 50 см ръце.Също така Арнолд се ползвал с абсолютните привилегии на братя Уидър и печели спорно 3 Олимпии…най-фрапиращата е 1980 където Арнолд излиза с тегло под 100 кг .Майк Ментцер заслужава да спечели състезанието.
Ще ти кажа какво е добра генетика-Пол Дилет,Рони Колман,Кевин Леврони,Флекс Уилър и други.Например Рони Колман-тънка талия(макар и издут корем),огромни ръце(най-доброто съотношение бицепс -трицепс),огромни пекторалиси(не съм виждал по широки и дълбоки гърди от тези на Рони),само той и Декстър успяват да обезводнят седалището и задните бедра(уникална сепарация),едни от най-добрите рамене(не са широки но има огромни предни и странични глави…предната глава е по-голяма от галвата на човек),най-големия и дълбок трапец(заедно с Кевин Леврон и Джони Джаксън),за гърба няма какво да говоря-най добрият в историята.И тия които говорят за Йейтс най-добър гръб да ги сравнят,Йейтс обезводнява по добре долната част на гърба,но като размери ,сепарация ,плътност и обща маса Колман го бие отвсякъде.
Затва ,преди да говорите информирайте се.
Павел Жеков 28.01.10 в 00:01
Прочетох коментарите относно професионалистите и си мисля че най-добрата генетика за културизъм е екто-мезоморфната.Пример за такъв състезател е Флекс Уилър.:)
NONAME 31.10.11 в 00:10
Белчо,мислиш ли че професионални културисти като Декстър Джаксън,Фил Хийт и други използват анаболни стероиди?Мислиш ли че са мит от 70 те години на 20 век и не се използват повече …На какво според теб се дължи фигора подобна на Декстър?
Белчо Христов 31.10.11 в 14:10
Че те не са ги спирали!
Въпросът не е до повече, а до начина
И фигурата на Дейстър се дължи на индивидуална диета, индивидуални тренировки и прием на анаболни стероиди, по индивидуална схема