НОВАТА МАНИЯ В АМЕРИКА – ANABOLIC X-FACTOR™

КАКВО Е X-FACTOR?


Х-FACTOR
е патентована (патент на САЩ № 6,841,573) анаболна добавка за изграждане на мускулна маса, създадена от изследователя на увеличаването на работоспособността и едно от най-уважаваните имена в анаболно-стероидния свят Уилям Левелин (William Llewellyn).
Тя съдържа арахидонова киселина – важна маслена киселина, която предава сигнали за адаптивни промени в отговор на тренировката за издръжливост (маса).

КОЙ ВЗЕМА Х-FACTOR?

Х-FACTOR се използва съвместно с програма за издръжливост (маса). Добавката е за здрави мъже и жени, които желаят да увеличат своята мускулна маса или да запазят мускулната си маса при провеждане на диета.

КАК ДЕЙСТВА ДОБАВКАТА?

Арахидоновата киселина се съдържа в обграждащата мускулните клетки плазмена мембрана и подобрява реакцията на скелетните мускули по време на тренировката. Х-FACTOR повишава синтеза на протеин и хипертрофията чрез подобряване на реакцията към инсулина и анаболния хормон, чрез стимулиране активирането на сателитните клетки и чрез нарастване и възстановяване на поддържащите клетки. Други положителни въздействия са подобреното разграждане на хранителните вещества и изхвърлянето на мазнини, което довежда до едновременното увеличаване на мускулната маса и намаляване на мазнините в тялото.

КАКВИ СА ОЧАКВАНИТЕ РЕЗУЛТАТИ?

При достатъчна тренировка и диета обичайно е нарастването на мускулната маса с 1-2 фунта (0.5-1 кг.) на седмица при използване от мъже. При 50-дневен курс на приложение обикновено се получава натрупване на 10-15 фунта (4.5-7 кг.) чиста мускулна маса.

БЕЗОПАСНА ЛИ Е ДОБАВКАТА?

Да, фактически това е съставка на много формули за детски храни. Големият брой изследвания не показаха неблагоприятни въздействия при поемане на арахидонова киселина в препоръчаната доза.

ИМА ЛИ СТРАНИЧНИ ЕФЕКТИ?

Обичайни са увеличени болки след тренировка, но те отразяват повишаването на анаболния/възстановителният синтез. Малък процент от потребителите могат да почувстват болки в ставите, главоболие или нарушение на съня.

ANABOLIC X-FACTOR™

U.S. Patent #6,841,573

    Увеличаване на мускулната маса
    Увеличаване на здравината
    Увеличаване на силата
    Увеличаване на анаеробната издръжливост

Клинично изпитан в Университета „Бейлър” за безопасност и ефикасност, Anabolic X-Factor™ е първият в света патентован хипертрофичен катализатор. Чрез повишаване съхранението на арахидонова киселина в натоварваните мускули, X-Factor драстично усилва чувствителността и податливостта на тялото към тренировките за издръжливост (маса). Това означава по-бързо и по-силно увеличаване размера на мускулите, здравината, дори скоростта на липолизата (загубата на мазнини).

Клиничните опити, направени в Лабораторията за хранене при упражнения и спорт към Университета „Бейлър”, показват забележително усилване на здравината на мускулите (44% сравнение с плацебо), върхова мускулна сила (600% сравнение с плацебо), средна сила (223% сравнение с плацебо) и анаеробна издръжливост (250% сравнение с плацебо) с добавяне на X-Factor в продължение на 50 дни. След като успешно преминава крайното изпитване на клиничното изследване и щателната проверка, X-Factor се присъединява към елитната класа на малкото избрани, клинически доказани ергогенни препарати (вещества).

Резултати от клиничните опити в Университета „Бейлър”, сравняващи X-Factor с плацебо

Опитни хора, трениращи за маса (1 година) приемаха 1,000 mg (4 капсули) X-Factor на ден в продължение на 50 дни. Отбелязаните тенденции са 44% увеличение на повдигането от лег максимум 1 повторение, 223% увеличение в средната анаеробна сила (Wingate), 600% увеличение във върховата сила (Wingate) и 250% увеличение в общата работа (Wingate) в сравнение с плацебо (хорa, които само тренират и не употребяват X-Factor).

Източник:
Промени във функционирането и телесния състав след 50 дни, съпътстващо добавяне на арахидонова киселина и трениране за издръжливост (маса).
М. Иосиа, М. Робъртс, К. Керксик, Б. Кемпбъл, Т. Харвей, К. Уилбърн, Р. Уилсън, М. Грийнууд, Д. Уилоуби и Р. Крейдер. Лабораторията за хранене при упражнения и спорт, Изследователски център за упражнения, хранене и превантивно здравеопазване, Университет „Бейлър”.

ОПИТЪТ В РЕАЛНИЯ СВЯТ ПОТВЪРЖДАВА АНАБОЛНАТА СИЛА НА X-FACTOR

    Натрупване на чиста маса (без мазнини)
    Добавяне към храненето в продължение на 50 дни
    Субект
    Натрупване на чиста маса (без мазнини) във фунтове.

Това са резултатите от обществено проучване за X-Factor, направено чрез най-голямата интернет страница за културизъм – www.bodybuilding.com. Натрупване на чиста телесна маса във фунтове беше записано за 12 опитни мъже с голям стаж в тренировките след 50 дневно добавяне на X-Factor. Всички субекти, които комбинираха X-Factor с хиперкалорична храна, натрупаха значителна телесна маса без мазнини.

X-FACTOR Е БЕЗОПАСЕН

При продължително наблюдение на различните биомаркери за здраве клиничните опити в Университета „Бейлър” установиха не само, че X-Factor е ефикасна, усилваща дейността добавка, но също така, че това е безопасна добавка. Хората, приемащи X-Factor, не забелязаха отрицателни промени в някой от маркерите за клинична безопасност, нито имаше записани някакви странични действия. Освен това, серумните нива на маркера за възпаление IL-6 (interleukin-6) показаха силна тенденция към понижаване в X-Factor групата, което показва потенциално благотворно намаляване на системното (на цялото тяло) възпаление.

КАК ДА СЕ ПРИЕМА X-FACTOR?

Вземайте по 4 капсули на ден, ако тежите 91 килограма (200 фунта) или повече, и 3 капсули дневно, ако теглото ви е по-малко. Капсулите могат да се приемат с храната и най-добре да се разделят на 3 или 4 отделни приема (1 капсула, 3-4 пъти на ден). Вземайте ги в продължение на 50 дни (за един пълен цикъл са необходими 2 флакона), след това направете почивка най-малко 50 дни. Тъй като X-Factor усилва обръщението на протеини в тренираните мускули, може да имате нужда от увеличаване на общата дневна доза протеин и приемане на калории, за да натрупате достатъчно мускулна маса. Това често е увеличение в обхвата от 500 до 1000 калории на ден.

Ефекта на X-Factor може да се възпрепятства с консумирането на определени лекарства или добавки. Сведете до минимум приемането на медикаменти против болка, съдържащи ацетаимнофен, ибупрофен или аспирин, нестероидни противовъзпалителни лекарства (NSAIDs – Non-Steroidal Anti-Inflammatory Drugs), добавки с ленено и рибно масло и конюгирана линолова киселина (Conjugated Linoleic Acid – CLA), докато приемате X-Factor.

Поддържайте балансирана високопротеинова диета, ограничете мазната риба до два пъти седмично и избягвайте небалансираното (много високо) консумиране на храни, известни, че имат високо съдържание на омега 3 мастни киселини, докато приемате X-Factor. Не забравяйте да пиете най-малко 1.90 литра (64 унции) вода дневно, докато приемате X-Factor.

ВНИМАНИЕ! Този продукт не трябва да се приема, ако имате диабет, астма, високо кръвно налягане, високо ниво на холестерол, артрит, сърдечно заболяване, уголемяване на простатата, рак; ако страдате от възпалителни заболявания или сте на диета с ограничено червено месо; при бременност рискувате да получите удар (припадък).
Консултирайте се с вашия лекар преди да употребите X-Factor и в случай, че взимате други лекарства или страдате от друго заболяване!


ВАЖНО:
Всеки закупил Арахидонова киселина лично от мен, получава безплатно богата и илюстрована фитнес програма за мускулна маса и перфектен хранителен режим, работещ специално за повишаване ефективността на Арахидоновата киселина!

Коментирай и чрез Facebook акаунт:






Публикувано в: Хранителни добавки на 25.10.08 и обозначено с таговете Anabolic-X-Factor Арахидонова киселина мускулна маса хранителни добавки



Вижте и тези мои материали:

{ 2 trackbacks }

Мускулна маса
10.12.08 в 00:12
HALODROL LiquigelsTM
08.01.09 в 16:01

{ 61 коментара… прочетете ги по-долу или добавете ваш }

1

Велизар 25.10.08 в 19:10

Продукта е супер добър! Зимата направих един цикъл с него и стак на Controlled Labs Green Magnitude, White Flood и Purple Wraath. Продължителността беше 100 дни и резултата от 91 кг станах 100 кг с 11% подкожна мазнина. За силата няма какво да говорим, тежестите в залата липсваха когато влизах да тренирам.

2

Белчо Христов 25.10.08 в 22:10

Е, смятам да те бия тази зима, защото лично аз, смятам да ставам 105 кг (изходни 92) с телесни мазнини под 10% :D Старта ми вече е добър

Ще го комбинирам с някои други пикантерии … ;)

3

Велизар 26.10.08 в 08:10

Аз вече от месец съм на Animal Test (арахидонова киселина), Animal Pak, Animal Pump, Animal Nitro и много протеин. Вече съм на 102 кг., а целта ми е 110 ;) до края на Март. От Януари започвам комбинацията от предния пост отново.

4

Белчо Христов 26.10.08 в 10:10

Еееее, ще мерим бицепси значи! Браво, браво! :)

5

BARCELONA 26.10.08 в 11:10

Големи момчета сте 100 кила и висше добре сте. Размери сила сигурно сте големи и по големи да ставате

6

BARCELONA 26.10.08 в 11:10

Белчо а каква е цената не можах да видя или я няма на този продукт

7

Белчо Христов 26.10.08 в 12:10

При мен в магазина е на цена 99.99лв.

8

Велизар 26.10.08 в 20:10

Ще мерим през лятото във Варна! :)

9

Белчо Христов 26.10.08 в 20:10

Нямаш проблеми! :)

10

Galin Rachev 28.10.08 в 12:10

Незнам за този продукт, но Muscletech Gakic как напомпва…не е истина :) Вчера правих ръце по новата програма…ръцете стават много приятно твърди :) ))

11

hasan 28.10.08 в 13:10

На мен пък ми звучи смешно. Ако това беше толкова добро и безвредно, защо културистите си дупчат дека примерно, а не това, което уж е много добро.
Незнам, ама едва ли пък е чак толково добро, макар че не съм го пробвал и не мога да бъда сигурен.

12

Белчо Христов 28.10.08 в 17:10

Мислиш ли, че културист е чувал за арахидонова киселина?

При добавките, ефектът е много по-бавен, което не е в интерес за състезателният спорт! Ние, любителски трениращите мислим за трайните и здравословни резултати! ;)

13

hasan 29.10.08 в 10:10

Добре, съгласявам се.

14

BARCELONA 29.10.08 в 11:10

Вярваш ли Белчо че с този продукт може да се постигне растеж на силата при лег дигане с 44 процента. Не е ли малко множко . Или предполагам това е един от продуктите които ще се използват при режима както с правилно хранене и тренировки. какъв е твоя отговор по този въпрос. Мисля че само с този продукт това е непосилна задача. 44 процента много е

15

Белчо Христов 29.10.08 в 13:10

Онзи ден имах именно лег в тренировката си (което упражнение между другото изобщо не е мерило за сила!) и забелязах следното: на арахидонова киселина съм вече 8ми ден – спокойно направих шест чисти повторения, без помощ на 125 кг! Това за мен е близо до тези упоменати 44%, тъй като едвам правих 8 на 100 кг! Първо имам приръст на силата с почти 25 % и второ за 8 дена! Разбира се храната ми е перфектна и стриктна. Но почти ще се доближа до въпросните 44%. Силно вярвам в силата на този продукт. Хора, видели ме преди 10тина дена твърдят, че имам коренна промяна. Не съжалявам за инвестираните пари. Но, искам да отбележа, че тази добавка трябва да се съобрази основно с храна тренировка. Затова, всеки, който я закупи, получава безплатно фитнес програма и диета на стойност 70 лв БЕЗПЛАТНО! Заповядайте в магазина ми за повече информация и безценни съвети лично от мен! ;)

16

vladimir_bass 29.10.08 в 15:10

Oбръщането на щанга за мен е най здравото упражнение за цялото тяло, след това е клякането…

17

BARCELONA 29.10.08 в 16:10

Значи ако си поръчам този продукт от теб на стойност 99.99 получавам програма и сиета безплатно така ли се получава или бъркам в представата си.

18

Белчо Христов 29.10.08 в 19:10

Не бъркаш! ;) Точно така! Имай в предвид, подчертавам, че са необходими 2 опаковки за целия процес. Трае 2 месеца все пак. Ако има нещо, пиши мейл!

19

Виктор 29.10.08 в 19:10

Белчо, на 17 години съм има ли проблеми да го пия това ?

20

BARCELONA 29.10.08 в 20:10

Само да се реша и малко финанси да има мисля че ще си поръчам. Това което чета като отзиви е добре. Това което казваш като се има впредвид че ти вярвам също ме удовлетворява. Добре си повдигнал силата си определено и то за 8 дни.

21

upda7e 30.10.08 в 13:10

Белчо интересува ме като съм от Плевен , как да си поръчам правиш ли доставки по кориери (не говоря за сега говоря кат се поналея малко с $)

22

BARCELONA 31.10.08 в 18:10

Белчо искам да те питам за този продукт. Ако искаш да имаш наистина доста добри резултати би трябвало да се комбинира задължително с протеин, аминокиселини, гейнър. Какъв е твоя отговор за хората които искат да пробват от тази киселина. Трябва ли да се комбинира с други продукти или само той е достатъчен

23

BARCELONA 31.10.08 в 18:10

Защото ако се комбинира с други продукти цената наистина става доста добра. От порядъка н а500-600 лева или нещо от този сорт

24

Белчо Христов 31.10.08 в 18:10

Виж стака на Велизар по-горе – продуктите на Controlled labs, които винаги имам в магазина си, са на стойност грубо 400 лв. Но те са поне 8 седмици. Прибави и цената на арахидоновата киселина – 198 лв за два месеца и стават по 300 лв за добавки в месеца. Плюс режимите, които получаваш безплатно на стойност 70 лв лично от мен – замисли се – кой в Бг ти предлага един работещ продукт на такава цена! Purple Wrath най-изгодните BCAA`s за Бг пазара – при това в течна форма като цитрусов сок!

Ами виж Gaspari – имам в магазина тестер на Plazma Jet, Size On, Novedex , Super Pump на цена грубо 130 лв. Само Novedex е на цена 94 лв – вече знам дори, че магазинът ми няма еквивалент във Варна – предлагам както атрактивни цени на добавки, така и работещи програми! – много хора идват и не вярват – време е да действат. Сезонът на мускулната маса започна! :)

Изобщо, когато става дума за качество, поне аз и много мои други последователи не жалим средства, защото знам, че ще съм различен от тях!

25

BARCELONA 31.10.08 в 19:10

За това става въпрос. Дойде сезона време е да се действа. Просто и ясно – който иска качество трябва да отдели съответната сума. Но въпроса е там че не с амного хората които могат да си позволят пълен пакет от всичко. Не е евтино и ти би трябвало да си съгласен с това. Не говоря за тези които ги бият парите. За онези от средната класа. Аз съм напълно съгласен че качеството си има цена. Знаеш иначе нямаше да прибягна преди врем едо услугите ти. Надявам се и скоро да прибягна пак и д аизпробвам това нещо как ще подейства особено след отзивите които ти даваш след като си пробвал дори и за кратко време ще видим за в бъдеще какви отзиви ще даваш пак

26

Белчо Христов 31.10.08 в 19:10

Така е, има средна класа да! Аз говоря обаче за качество, а не за политиката докарала явлението средна класа! ;)

27

upda7e 31.10.08 в 20:10

Не можеш да отг. на въпроса ми или не искаш ?

28

BARCELONA 31.10.08 в 21:10

Аз ще ти отговоря. Естествено че прави Няма д ати ги доставя лично. по куриер пише си навсякъде. Просто намери къде точно. Това е начина

29

BARCELONA 31.10.08 в 21:10

А колко до разговора ни Белчо не обсъждаме политиката просто качеството е скъпо. Доброто винаги е скъпо което е труднопосилна задача за не малка част от хората. Това имах впредвид. както и да е

30

upda7e 01.11.08 в 17:11

Мерси за отг. Барса , но само не се сещам от каде е толкова ясно че прави.Ина

31

upda7e 01.11.08 в 17:11

Мерси за отг. Барса , но само не се сещам от каде е толкова ясно че прави.

32

BARCELONA 01.11.08 в 17:11

Няма как да ти го прати два начина са или по пощата след като му пратиш емийл какво искаш или лично да с есрещнеш с него. Но след като питаш за по пощата това е отговора.

33

Белчо Христов 01.11.08 в 18:11

Явно ви затрупвам от информация, и изтървате най-ценното и креативно, което не съществува никъде другаде в България: http://www.belchohristov.com/950.html

34

upda7e 01.11.08 в 19:11

:) мерси за подсещането®

35

Белчо Христов 01.11.08 в 19:11

Моля! ;)

36

Виктор 01.11.08 в 20:11

Белчо, за Анаболик-а мога ли да го пия като съм на 17 години ?

37

Белчо Христов 01.11.08 в 22:11

Не ти препоръчвам! За теб е удачна комбинацията Tribullus, DHEA, ZMA

38

BARCELONA 03.11.08 в 19:11

Белчо Сигурно ли е че този продукт не оказва странични ефекти и е безвреден.

39

Белчо Христов 03.11.08 в 19:11

Всеки продукт оказва страничен ефект, когато не се взима правилно! Изпий 20 аспирина и ще видиш, че е по-токсичен и от стероидите менте!

Всичко е до доза и начин на приложение! ;)

40

BARCELONA 03.11.08 в 19:11

Значи ще ми трябва мнението ти за този продукт. При първа възможност ще се чуем за да го пробвам

41

Белчо Христов 03.11.08 в 19:11

Мнението съм го изложил вече и то е факт: материал, лични наблюдения и т.н. ;)

42

Калоян 18.11.08 в 22:11

Здравейте г-н Христов,
преди време бях закупил X-factor(2 кут.) ,но все още не съм започнал да го пия,тъй като нямах време да спазвам правилен и пълноценен хранителен режим,а от всичко,което прочетох за този продукт знам,че това е много важно.Наясно съм горе-долу с хранителния режим,тъй като се занимавам с фитнес вече 5та година.Това,което съм приемал като добавки до момента са единствено протеин и аминокиселини.Сега обаче имам в наличност няколко килограма протеин Optimum Whey,2 кут. X-Factor,2 кут. аминокиселини Amino 2222,както и две кут. HMB. Знам,че сигурно има изключително много въпроси към вас,но точно за това се и опитвам да сведа своите само до 1-2.Единият от тях е:
- Наложително ли е да вкарвам още някой продукт в комбинация с X-factor-a освен гореизброените и да задържа ли със започването на приема му,докато нямам в наличност и др. продукт? Или комбинацията е добра и спазвайки добър и най-вече(доколкото съм запознат) висококалоричен хранителен режим по време на приема му,комбиниран с ON HMB, ON Amino 2222 и ON Whey?
- За хранителния режим ме интересува следното:Трябва да се изключи всякакъв прием на омега 3 мастни киселини,като същевременно с това се опитам да увелича максимално дневния калориен прием? Да заложа на повече въглехидрати или целта тук е да акцентирам върху белтъчините?

Знам,че се отплеснах,но няма много такива блогове,както и специалисти в страна,като нашата.За това се и възползвам и надявам на конкретен отговор от име като Вас.Благодаря Ви много,предварително.Следя с интерес всичко,което пишете.Желая Ви още успехи,както и пожелавам на нас…аматьорите да получават и вземат пример от хора,като Вас.

43

yanis 25.01.09 в 23:01

bace belco predi 7 meseca prekarah hepatit b i neznam ddo kolko e viyarno ce ne tovari cerniya drob ako e sigorno ce ne himiya vednaga bih si vzel dve opakovki za celiya cikal osobeno v tozi momoent imam golema nujda ot tikova neshto poneje padnahot muskolna masa dosta i ako tova koeto kazvash e viyarno shte e mnogo dobre za men . no zmnamli.

44

Кристиян Костовски 25.02.09 в 17:02

Привет белчо . Поздравления за хубавият саит има доста полезни и хубави нешта за четене . Въпроса към теб ми е следния . Мога ли да приемам креатин до като пия Арахидонова киселина.

45

Белчо Христов 25.02.09 в 19:02

Може да. Едното няма нищо общо с другото ;)

46

tood 07.03.09 в 02:03

Важи ли още офертата за програмата и режима заедно с добавката? Връщам се в България към края на месеца и мисля да намина да взема още 1 опаковка. 1 си взех от тук – Англия, но е малко по скъпичко тук.

47

Бисер Таков 12.05.09 в 00:05

искам да попитам имате ли магазин в софия и ако може евентуално да проведем хубав разговор и малко съвети да ми дадете ще е добре :) пак и сам вече навит за този продукт :)

48

ивайло 21.07.09 в 21:07

Искам да попитам дали мога да го пия с Novedex XT понеже съм на 17 и трудно качвам маса а искам да си взема нкоя по силна добавка скоро свърших цикал от EST Methyl Mass + xtend+protein и качих само един килограм

49

Белчо Христов 21.07.09 в 21:07

Кой за Бога ти препоръча тези препарати, след като си на 17???

50

ивайло 22.07.09 в 10:07

ами един пич в магазина казах му че искам да качвам ама явно отново съм попанал на някой който не разбира достатъчно,та реших с теб да се посаветвам

51

Белчо Христов 22.07.09 в 11:07

Като лицензиран продавач консултант за нищо на света не бих ти препоръчал (след като си на едва 17 години) тези препарати и дори тези, към които в момента си се ориентирал. Ако ми пишеш през формата за контакт, ето от тук: http://www.belchohristov.com/contacts ще получиш освен нужното професионално внимание, а и доста по евтини и ефективни мои продукти! Какво още чакаш и чете, потърси ме :)

52

ивайло 22.07.09 в 12:07

Аз съм от София това проблем ли е?

53

Alexander 28.08.09 в 06:08

Здраво Белчо!

Исках да те попитам, какво е мнението ти за продукта на I-Force Max Out ?
Не е известно колко мг. арахидонова киселина има в дневната доза;
Мислиш ли, че тези съставки ще дадат добър ефект?
Това е за 1 капсула (дневната доза е 4, аз мисля да карам на 6)
Hypertrophic Catalyst Matrix (HCM) 495mg *
Arachacadonic Acid (Proprietary Blend Of Arachaidonic Acid,
Palmatic Acid, Steric Acid, Linoleic Acid, Y-Linoleic Acid,
Dihomo-Y-Linoleic Acid, Myristic Acid, Arachidic Acid, Behenic Acid,
Lignoceric Acid), 25R-Dione Spirost-4-Ene, 6-Dione, Icariin (40%), Narangin.

54

radoslav 16.11.09 в 19:11

здравей, бел4о-мога ли да приемам този продукт във фаза на релеф,но като се има предвид 4е приемам много полезни мазнини, а доколкот не се уо разбрах от статиятя усвоиява добре??

55

Димитър Башев 18.12.09 в 15:12

Здравей Белчо арахидоновата киселина деиства ли на хора под 20 години ?

56

Mihail 30.06.11 в 03:06

Каква е връзката “Арахидонова киселина” да не се ползва от асматици. Свързано е с болестта или със медикаментите, които се предполага че се взимат за нея? Защото се “води” някъде, че аз имам астма, но не я усещам – тя е някаква лека форма. За пример мога да дам, че тренирам здраво правил съм и кръгови тренировки до изтощение, 800 м. ги правя за под 3 мин. , и астмата не се проявява.
Та мисълта ми, дали ако взема X-Factor ще повлияе на състоянието ми, т.е. дали ще отключи астмата или просто не удачно заради лекарствата, които вземам?

57

Белчо Христов 30.06.11 в 07:06

58

гост 09.08.11 в 23:08

Намирам предупреждения за арахидонова киселина: (http://raypeat.com/articles/articles/fats-degeneration3.shtml) : … The stress-induced liberation of arachidonic acid causes blood vessels to leak, and this allows fibrin to escape from the blood stream, into the basement membrane and beyond into the extracellular matrix, where it produces fibrosis. (Cancer, autoimmune diseases, and heart disease involve the same inflammatory, thrombotic, fibrotic processes as the nominal fibroses.). Има ли научни изследвания ?

59

Белчо Христов 10.08.11 в 06:08

Да, има и съгласно тях, приемът на арахидонова киселина задължително е последван от диета. При тези обстоятелства, всичко написано е ненужна паника. Казвам това с оглед на прочетено и от мен и приложено. В момента съм на арахидонова киселина.

60

Патиланка 10.12.11 в 22:12

Това е някакъв ужас. Всеки уважаващ тялото си и здравето си човек гледа да намали нивото на Арахидонова киселина в организма си, а вие си блъскате отрова.Не ми го побира ума. Какво е Арахидоновата киселина? Основната причина за хроничните заболявания (като алергии, диабет, рак, сърдечни заболявания и т.н.) идва от увеличеното производство на естествени мастни киселини, наречени Арахидонова киселина, която може да бъде токсична при високи концентрации. Натрупването на излишни телесни мазнини е първоначалния опит на тялото да се защити от тази киселина, като задържа или капсулова токсичните мазнини в мастните клетки. Проблемът е, че токсичните мазнини не могат да останат завинаги в така наречения „капан“ на мастните клетки. И когато излязат на свобода, тогва може да се каже, че страдате от синдрома на Токсичните Мазнини. Или ако трябва да се обясни малко по медицински,ще се хванете за главата.Тази киселина е нужна,но в малки количества,защото тя предизвиква възпаления,и например,когато се порежете,дори от една малка дупчица може да ви изтече цялата кръв,ако няма от тази киселина,да предизвика съсирването на кръвта така да се каже за да спре кръвотечението. Но да се взима като добавка,това си е самоубийство. Вземете експериментите в САЩ със зайците,когато им се инжектират всякакви други мазнини и са ок,но когато са им инжектирали Араходонова киселина-всички зайци измират!!! Най-великия за мен микробиолог д-р.Бари Сиърс може много да ви говори за това.Като се има в предвид,че не е някой диетолог,или известен треньор в някой фитнес салон,а световноизвестен микробиолог,аз вярвам на неговите научни изследвания.

61

Белчо Христов 11.12.11 в 10:12

Когато целите на един трениращ са различни от тези, с едно такова виждане (в което аз не виждам нищо лошо), организмът има и изпитва други нужди, извън стандартите. Оползотворяването на всяка една молекула в клетката е пътят към дълголетие и съвърпенство. Това са мои думи и мнение и само, когато това започва да се случва, всичко написано от вас (което е вярно) става излишно.

Аз също вярвам на редица автори, които са писали по темата (изобщо, за храненето, хранителните добавки, клетъчните механизми), при това автори, които са биохимици, специалисти по фенологично и биоразвитие и т.н. Излишно е да цитирам имена, защото както казах, не е важно да си д-р (тази дума става нарицателно), а човек с много практика. Много! Това наистина не са фитнес треньорите, не са диетолозите, а практиците. Те, както и аз, споделяме едно и също – правилното оползотворяване на всяка една молекула е тайната на дълголетието. А според фитнес целите – това, не крие никаквъ риск от здравето. Не защитавам нито себе си, нито коментирам Вас и виждането Ви, просто споделям нещо, което един обкновен читатели би си помислил – “Оле … вижте тази жена какво написа, противно на казаното в материала!”

Да, видяхме какво сте написали, благодаря за което. Но извлечете смисъла от всяка моя дума. Иначе ще спорим за нещо, в което същност мислим по един и същ начин! Благодаря Ви наистина за вклщчването и се надявам да разберете и моят опит. Медицинските ми редовни изслдвания го доказват, а не докторите. Затова заговорих в поста си за повече практика. Понякога, теорията не е достатъчна.

П.С. Неправилен прием на арахидонова киселина и аспирин, могат да причинят СМЪРТ!

КОМЕНТИРАЙТЕ сега (и моля, пишете на кирилица):

Създайте си уникален Граватар (снимка) за вашите коментари. Граватарът ще се асоциира с е-мейл адреса, който оставяте, когато коментирате тук.