Дроп серии и форсирани повторения за жени

Това са нови понятия за обикновения трениращ човек. Но той търси резултати, нали така? Затова аз ще му ги гарантирам. Както винаги обичам да казвам, “Не всичко е игра на думи, а и на действия!”. Думите ми са “архивирани” върху вашите тренировъчни програми, а действията са от вас – така работя с моите фитнес клиенти!

Тогава идват резултатите, а с тях и убеждението, че клиентът ми е получил това, което е търсил – резултат! Видим, донякъде бърз и след това, на база усетеното – различен! Този различен резултат е плод на моите виждания за правилна, пълноценна и креативна фитнес тренировка. Защото така съм обучен, тази психология като треньор съм възприел и така работя.

Дроп серии

Дроп серия: това е фитнес техника и метод, когато в рамките на една работна серия от 15 повторения, изпълнявате към края и със сетни усилия 13-14-15-то повторение, сваляте тежестта или сменяте гирите с по-леки, продължавате с още 2-3-4 повторения, сваляте тежестта или гирите, минавате на още по-лека тежест, с която да изпълните още 2-3 последни, уморяващи ви до последно повторения.

Гонената цел е да изморите максимално мускулните влакна, да ги натоварите, да активизирате повече двигателни единици и енергията за това да идва за сметка от подкожните мазнини! Ако сте на диета с цел топене на мазнини, дроп сериите са идеални за приложение. Изчерпаният гликоген е факт, енергията идва за сметка на разкъсването на връзките в дългите мастни молекули.

Форсирани повторения

Форсирани повторения: това е фитнес техника и метод, когато в рамките на една работна серия от 15 повторения, последните 3 или 2 повторения, т.е. 14-то и 15-то, се изпълняват с помощта на тренировъчен пертноьр. Той леко държи или лактите ви или китките ви, или ви помага в избутването на щангата или лостовете на фитнес машините.

Това изморява също мускулните влакна, но тези, които са разположени по в повърхността на мускулният сноп. Идеята е абсолютно същата – да се изгарят ненужните мазнини – тези, които залягат в подкожието. Дроп сериите са за образно казано за междумускулните мазнини. А самата диета – тя ви помага като цяло, да топите масата излишни килограми, включително и мазнините около органите ви – мастни отлагания около сърцето, средното черво, артериите от вътрешната страна (знаете за холестеролните шлаки) и т.н.

Дроп серии и форсирани повторения

Кога да ги прилагаме?

Тези техники са специфични, но трябва да се прилгат от хората, които искат да не губят ценно време. Ако просто тренирате за здраве, тренирайте, но се и хранете здравословно. Търсещите развитие в тялото, сепарация на мускулатурата, открояването й нагледно, т.нар. материализиране на вложеният ви труд, трябва да ви насочат към тези техники.

Това е единственият начин и просто трябва да го проумеете. Стандартните серии, групирани в трисети, са отживелица за сериозните фитнес любители. Работният модел, дори с 3 встъпващи загряващи серии няма да накара мускулатурата ви да изглежда различно! Ще тъпчите на едно и също място. Разбира се, това е само и единствено моята позиция, като треньор и консултант, като биолог и практик. Нищо повече.

На поставеният въпрос, “Кога да ги прилагаме?” – когато искате резултат. Именно затова, гаранитирам резултат с двата си продукта, в които залягат дроп сериите и форсираните повторения: “Мускулна маса с GH” и “Кардио атака с BelchoHristov.Com V2″. Тези методи залягат и в моите лични тренировки. Залягат и в съветите ми като цяло, за разбиване на стериотипите. Но и всичко е до индивидуалност. Хора, които имат проблеми с кръста, хернии, плексити, радикулит или нервни схващания – тук трябва да се внимава. Както и хора с много ниско кръвно, нарушено дишане – астма, бременните и други случаи. Именно за целта са и “Анкетните карти”, които ви пускам, за да индивидуализирам режимите.

С чия помощ ще сме ефективни за този тип тренировки?

Изпълнението и най-вече визуализирането на резултатите идват, чрез хранителният план, който спазвате. Едно погрешно хранене преди тренировки или след, ще обърка картината във вашето тяло и усилията отиват на вятъра. За да се подходи максимално стриктно, професионално и ефективно да е всичко, е нужно да се спазват:

  • хранителен план
  • тренировъчна фитнес стратегия
  • суплиментарен план

Добавки за отслабване

Добавките (суплименти) катализират процеса ви. Те подготвят тялото ви за топене на мазнини. Ускоряват метаболизма ви, което пряко свързано с оползотворяването на мастните молекули като източник на енергия. Диетата е, за да предразположи тялото ви да съхраните мускулатурата, да извършвате плавно и както трябва вашата тренировка и фитнес движения, както и да промени физиката ви. А тренировката с дорп серии и форсирани повторения ви “вкарват” нужният стрес, за да имате прогрес! Ето това аз гарантирам – качествени продукти – както фитнес продукти, така и спортни храни. Това е моята помощ. Аз ви давам начина, по който ще промените нещата.

Изводи

Те са няколко:

  • качествените фитнес тренировки изискват качествено структурирана фитнес програма;
  • добрата диета е тази, която е съобразена преди всичко с вашата цел и желания;
  • добавките помагат и “добавят” нужното, за да осъществите целта си.

Дроп сериите и форсираните повторения са нещо нужно за вас, ако търсите напредък и искате резултат. Тяхната употреба изисква от вас добро възстановяване и като цяло нагласа. Целият процес, заради който ги използвам и аз и вие във фитнес тренировките, е стъпаловиден и целево планиран. Защото всяко нещо си има причина!

Когато нямате сили, за да изпълните тези фитнес техники, минете просто на кръгов принцип на трениране и си помислете къде грешите – имате проблем с диетата или с добавките. Или като цяло грешите? Върху този въпрос ви оставям да си помислите, точно сега!

belchohristovcom_969Ако Ви допада методиката ми на работа и искате да се възползвате от моите фитнес услуги, свържете се с мен, през формата за контакт. Ако се припознавате в този виртуален образ и искате аз да съм Ви полезен – пишете ми. Очаквам ви. Можете и лично да дойдете и да поговрим в моят офис – град Варна, улица Балчик # 7.

Ако тази статия ви допада, споделете я в Twitter или Facebook. Благодаря ви!
rss feedХаресва ли ви това, което четете тук? Абонирайте се с RSS фийд или направете безплатен абонамент по е-мейл, за да получавате първи информация за всички мои най-нови материали, свързани с фитнеса, диетите и здравословното хранене.

Публикувано в: Фитнес на 21.08.09 и обозначено с таговете



Вижте и тези материали:

{ 23 коментара… прочетете ги по-долу или добавете ваш }

1

ivo 21.08.09 в 17:08

za6to misli6 4e triseriite i superserii i t.n sa otjivelica ?

2

Белчо Христов 21.08.09 в 17:08

Зависи какво мислиш под “т.н.”. Суперсериите ги одобрявам, не съм ги игнорирал, ни най-малко. Посочих стандартните трисети, които почти всеки ползва в залата, но не мърда – имам наблюдения върху хората, които редовно тренират в моят часови пояс, например! Нямат грам прогрес – следователно, търся причината!? :)

Трисета е за подръжка на тялото, трисета е част от кръговата тренировка – за която писах и в материала. А той е конкретно насочен към два мои продукта – коментирам тях и ефекта, получен от тях! :)

Всички останали методи на Уидър, Принципите на Уидър, ги ползвам и според целите. А те, в “Мускулна маса с GH” и “Кардио атака с BelchoHristov.Com V2? са градивни, подчинени на дроп серии и форсирани повторения! Тях коментирам. :)

3

Белчо Христов 21.08.09 в 17:08

П.С. Обърнете внимание на моята снимка в материала – това е тежест от само 5 кг!!! В резултат от изтощителна дроп серия! По продукта ми Мускулна маса! Аз жъна резултат и така корегирах изоставащата средна глава на рамото ми.

С обикновен трисет бих единствено и само я поддържал, без да я доразвия – трябва стрес, за да има прогрес. Трисета обикновено е за подръжка или ако в прогресираща пирамида за сила – неща, с които не се занимавам вече, заради другата ми плоскост, която търся и в тренировките на фитнес клиентите ми – резултатите да са видими!

4

ivo 22.08.09 в 12:08

da pravilno Bel4o ne sum se izrazil dobre -pod4ertavah”standartnite triseti”-no vij ako ti se sravnqva6 s horata to togava na teb su6to nqma da ti vliqqt nali? no ako se smqta6 za kreativna li4nost bi trqbvalo da se porazmurda6 malko za da nameri6 podhodq6t podhod i da izkara6 maksimuma na vsi4ko . za men triseriqta e edin dosta produktiven princip na weider( ako naistina q e otkil toi ) no edna triseriq moje da varira i da raboti pod razli4ni ugli dadeniq muskul pozvolqvaiki da se postigne po visokointenzivna trenirovka .pove4eto hora izpulnqvaiki triseti privur6vat mn burzo duljimo na prekalenoto kruvonasi6tene na muskula ,v sledstvie na lo6 podbor na uprajneniqta
az v li4nite si trenirovki za relef izpulnqvaiki triseriq sum postigal vkliu4itelno uveli4enie na sila kak bi mi obqsnil tova
vupros na genetika ili poznaniq????

5

Белчо Христов 22.08.09 в 12:08

Обяснението за силата може да идва и от въглехидрартите ;)

А колкото до идеята за дроп сериите и форсираните повторения – с трисети, доста трудно (да не казвам невъзможно) биха се натоварили средно дълбоките и дълбоки влакна, за които става дума! ;)

Нека не се оплескваме от темата! ;) Защото точно това се получава! Или да сравним: с трисети или с дроп серии ще изглежда по-качествена мускулатурата за релеф? как мислиш? :)

6

ivo 22.08.09 в 14:08

v kraina smetka i dvata podhoda imat za cel da natovarqt maksimalen broi muskulni vlakna nali vuprosa kasae intenzivnostta koqto se izpolzva za da postigne6 tozi rezultat ,vsu6tnost ne sum zasqgal vupros za forsirani povtoreniq i principi na visokointenzivna trenirovka vupreki 4e sum pravil i forsirani povtoreniq i 4iiting v triseriite si .davam ti primer ot moq trenirovka za gurdi v triseriq
bench press,fly na horizontalna ili naklonena lejanka y kofi4ki na usporedka ili crossover.izpolzvam maksimum na lejankata praveiki piramida bez da svalqm tejestite t.e poddurjam normalna trenirovu4na intenzivnostkato v posl seriq pravq forsirani 2-3 povtoreniq
fly -striktna forma za 10-12,i zavur6vam s kofi4ki na usporedkata do falit ili crossover 12-15 povtoreniq
taka az rabotq i postigam da poddurjam intenzitet na okolo 75-80% ot silovite si vuzmojnosti,dokato praveiki drop seriq bi trqbvalo da trugna ot 85-90 i da svalqm na 70-50% za da postigna efekta na maksimalno vkliu4vane , a su6to taka 6te rabotq pod edin i su6t ugal akcentiraiki samo v edna 4ast na muskula (vupros na vkus znae6 ) no spored men e po-dobre da se raboti muskula pod razli4en ugal za da se postigne cqlostnoto mu razvitie i simetriqta mu(m.mentzer-muskula e edna nedelima edinica ) vodeiki se ot tova tvurdenie s4itam 4e v usluga bi bilo i sledvalo da se izpulnqvat triserii(bez da omalovajavm drop seriite) vupros na kreativnost:)

7

Белчо Христов 22.08.09 в 17:08

А аз давам пример единствено и само от гледна точка на два мои продукта, които доказаха ефективността си! :) По-добре, отколкото с трисети. Нека не забравяме, че преди това, тези продукти са тествани, подарявал съм програми, обсъцдал съм с познати ефектите. Създаването ан един продукт изисква анализи, експерименти, четене на литература и после заключаване в краен продукт! :) Иначе са голословия моите писания или стават само мое гледно виждане, за някакви си техники! Коментирам накрая и резултатите! Все пак … :)

Интензитет и акцент върху различни типове влакна са две различни понятия – но аз те разбрах напълно. Не казвам, че твоята методика за натоварване не действа. Аз само коментирам конкретно тези две техники!

8

Белчо Христов 22.08.09 в 17:08

Правиш разлика предполагам между ъгъл на натоварване и дълбочина на натоварване на мускула, нали? Защото “дебатът” май в това се зароди – което го обезмисля! :)

9

Живко 22.08.09 в 18:08

А тогава как да включим дроп сериите и форсираните повторения в нашата тренировка.В смисал колко дроп серии да включим за една мускулна група в един тренировъчен ден,а в целия седмичен сплит?И подходящи ли са за начинаещи фитнес любители.

10

Белчо Христов 22.08.09 в 18:08

Как ли? Ами поръчайте си продукт! :) А и всичко е таблично обяснено вътре! С картинки, конкретни повторения и серии, както и почивки между сериите, тъй като стана въпрос и за интензивност все пак! ;)

11

viksana 22.08.09 в 22:08

Белчо,ще желая скоро да закупя от теб “Мускулна Маса с GH” ,но въпроса ми за колко седмици е режима..6 или 12?

И другият ми въпрос е каква е цената на “Testо …..” не се сетих за продължението на името и може ли веднага след “ММ” да се започне с него и той беше за 24 седмици? :)

12

exiz 22.08.09 в 23:08

На една и съща цена са,доколкото знам.Въпросът е кога ще се пуска в действие.

13

old_man 23.08.09 в 00:08

Господин Христов,чета материалите в сайта от доста време с интерес,но последната статия ме провокира да изкажа и аз мнението си.
По ред на нещата :) Мисля,че техниките за които говорите съвсем не са подходящи за обикновен трениращ,цитирам ви:”Това са нови понятия за обикновения трениращ човек. Но той търси резултати, нали така? Затова аз ще му ги гарантирам. ”
Разтоварващите серии,или както вие ги наричате “дроп серии”,както и форсираните повторения са за по-късен етап от тренировъчния стаж,тогава когато първоначалните стимули като увеличавене на тежест,обем и и интензивност вече не дават резултат.А защо говорите точно за 15 повторения и при двата метода за мен е напълно непонятно,те могат да се прилагат с успех при най-различен брой повторения.
Препоръчвате ги на хора,които искат да пестят време…хммм,ок,наистина има намаление на обема тренировка при тези техники(но не казвате,че те са високоинтензивни и трябва да се прилагат с особено внимание и не постоянно,защото претренирането е сигурно с тях :) ).
И не на последно място ще си позволя да Ви направя забележка за правописните грешки в материалите…изключително неприятно впечатление правят(поне на мен,дано не само на мен).Професионализмът трябва да личи във всичко,нали ?
Инак като бизнес начинание сайтът е успешен,поздрави :) .

14

Алекс 23.08.09 в 07:08

Явно тук има много “креативни” личности, а?

15

Белчо Христов 23.08.09 в 08:08

Viksana: режима е като цяло за 6 седмици. След това, или се завърта или вече минавате на Testo & Growth. Последния – работя върху него! :) Визуализирам го! :) Цените и на двата плана са точно 58.88 лв.

16

Белчо Христов 23.08.09 в 08:08

old_man:

1) “Кардио атака с BelchoHristov.Com” – Eтап # 1 – за начинаещи! Там няма форсирани повторения! С техники, абсолютно подходящи за обикновения трениращ!

2) “Кардио атака с BelchoHristov.Com V2″ – Етпап # 2 – за средно напреднали и напреднали, или такива, минали през “Кардио атака с BelchoHristov.Com”. Тук са “вкарани” форсираните повторения и дроп сериите! След като са изминали 8-12 седмици. Никакво нарушение с основните постулати не правя! Никакво. Но все пак е хубаво да критикувате, след като сте прочели и внимателни, макар и с леки правописни грешки, допуснати заради недоспиването ми :) а не заради кутурата ми на правопис и правоговор.

Така че, тази забележка old_man е вярна, градивна, но не се отнася за мен! ;) Допускам, че не сте прочели, че “Кардио атака с BelchoHristov.Com V2″ е за вече напреднали. Колкото до повторенията – включени са 15, 12 и 10 повторения в сериите! Но все пак, който не пробва, няма как да знае! :) С най-топли чувства! :)

17

viksana 23.08.09 в 22:08

При едно евентуално завъртане на ММ с GH резултат ще има отново на лице,нали така? Макар и да не е същия,както първия път.. :)

18

Белчо Христов 24.08.09 в 07:08

Да :) Ще има. В крайна сметка, нещата опират и до постоянство! ;)

19

ivo 24.08.09 в 14:08

:) )) lele zabavqm se dva dni da pi6a i ve4e ima zdrav debat po temata :) ))) ,razbira se 4e razli4avam ugal i dulbo4ina na natovarvaneto kakto i intenzitet na rabotata kakvo e
V kraina smetka govorim za dva laktatni metoda na trenirane ,koeto ot svoq strana e v usluga na izgarqneto na mazninite i stimulira proizvejdaneto na raztejen hormon .Koeto mnogo ne sum suglasen s Old_man e za izpolzvaneto na tezi pohvati.razbira se 4e e vuzmojno da se izpolzvat az li4no gi prilagam v rabotata si s klienti i naistina sa dokazali efektivnostta si vuprosa e po kakuv na4in 6te si nastroen za postiganeto na rezultati
Bel4o v slu4aq go podkrepq s izsledvaniq i opit i smqtam 4e e normalno da se trenira taka dori i na nivo liubitel stiga da poznava6 dostatu4no dobre formata i tehnikata na trenirane
davam absoliutna podkrepa na Bel4o v tova koeto spodelq s vsi4ki i produljavam da za6titavam mnenieto 4e efektivnostta na trisetite e su6to tolkova kolkoto i na drop seriite v perioda za orelefqvane ,no ne zabravqme 4e nad vsi4ko stoi dietata

20

viksana 24.08.09 в 21:08

Постоянство,диетата всичко ще се спазва..Айде към края на седмицата ще ти пиша един емейл за да ми пратиш режима.. :)

21

Белчо Христов 24.08.09 в 23:08

;) Нямаш грижи!

22

viksana 24.08.09 в 23:08

Пък и тъкмо да пуснех и Тестото,да взимаме и него.. :)

23

old_man 25.08.09 в 22:08

Привет,Иво :) От доста обърканият ти пост не разбрах защо не си съгласен с мен.Трудно се чете,повярвай ми,но ако нямаш възможност да пишеш с български букви поне слагай точки,запетаи и главни букви където трябва ;) Не се заяждам,но е дразнещо,мисля не само за мен.

КОМЕНТИРАЙТЕ сега (и моля, пишете на кирилица):

Създайте си уникален Граватар (снимка) за вашите коментари. Граватарът ще се асоциира с е-мейл адреса, който оставяте, когато коментирате тук.